W tym miejscu były ważne ankiety które blogger nam skasował

wtorek, 8 sierpnia 2017

Rynek Treści wg Coryllusa i sens jedyny na nim istnienia


https://www.youtube.com/watch?v=IbUOtdRvgf0

https://www.youtube.com/watch?v=JACuuJIrc0o

https://www.youtube.com/watch?v=tAixDISS97M

https://coryllus.pl/centrum-dowodzenia-pieklem/

"Chciałbym teraz napisać coś o swoich dokonaniach. Oto przez te wszystkie lata, jeśli idzie o życie publiczne, dorobiłem się tego jedynie, że jak już się Józef Orzeł uprze i zaprosi mnie do Klubu Ronina, to tamtejszy kamerzysta, pan Bernard wyłącza sprzęt, kiedy wchodzę na w zasięg kamery. Ponoć dlatego, że mnie nie lubi. Dorobiłem się jeszcze tego, że pod każdą moją polemiką pojawia się wrzucany przez troli link do strony Ebenezera Rojta. Na tej stronie są opisani i wyszydzeni wszyscy prawicowi autorzy i część lewicowych, ale zaszczyt ciągłego przypominania o tym, spotyka tylko mnie. Przy tym wszystkim każda kolejna gwiazda prawicowej publicystyki, jeśli tylko zyska trochę popularności, jest natychmiast lansowana na moim blogu i na stronie SN. Jak myślicie dlaczego? Powiem Wam. Bo tylko tutaj dzieje się coś naprawdę. I tylko tutaj decyzję podejmuje rzeczywisty właściciel przestrzeni, w której odbywa się dyskusja, a nie jakiś nieznany człowiek, lub grupa ludzi, która potrafi zorganizować serię spotkań na parafiach. Nie ma innego takiego miejsca i pewnie długo nie będzie. Można się oczywiście łudzić, że jest inaczej, ale to na nic. Spróbuję w prostych słowach wyjaśnić dlaczego. Otóż Centrum Dowodzenia Piekłem może znajdować się w każdym miejscu na Ziemi. Jego organizacja jest prosta, a siła przemożna. Taka jest bowiem natura piekła. Demaskacje zaś, nawet najbardziej ekscytujące są pułapkami. Niebawem sami się przekonacie dlaczego. Tak jak to powiedziałem Michałowi w Gdyni ( mam nadzieje, że on to niebawem pokaże), nasza rola nie polega na tym by wskazywać skąd się bierze zło, ale na tym by utrwalać nasze własne narracje, w których dobrą naturę wierzymy. One muszą być powielone po stokroć, żeby ludzie w ogóle raczyli je zauważyć, muszą być lepsze niż oferta piekła, żeby spoczęło na nich oko niedowiarków. Do tego zaś nie wystarczy profesjonalny kamerzysta. Nawet tak świetny jak Pan Bernard z Klubu Ronina. Do tego potrzebna jest przede wszystkim siła, determinacja, wola walki, talent do opowiadania uwodzicielskich historii i elementarne rozeznanie na rynku treści. Taka moim zdaniem jest mechanika misji. Aha, jeszcze jakość, zapomniałem o jakości." >>>więcej: https://coryllus.pl/centrum-dowodzenia-pieklem/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kto tak na prawdę konsumuje owoce pracy Polaków?

Wiem czy Wierzę?

Nie toleruję tatuaży ponieważ uważam że:

Uważam że najważniejsze przykazanie to: